Posted in Հաշվետվություն

Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Ես Էդգար Մուրադյանն եմ:Ես բլոգավար եմ մայիս ամսից:Ես կարողանում եմ բլոգավարություն  անել:Կարողանում  եմ աշխատել Paint,Word,Powerpoint համակարգչային  ծրագրերով:Ես  կարող եմ յութուբյան էջից, համացանցից վերցնել և տեղադրել իմ բլուգում:Ես կարողանում եմ նկար տեղադրել իմ բլոգում:Ես կարողանում եմ մաթեմատիկայի առաջադրանքները տեղադրել իմ բլոգում:Ես կարողանում եմ իմ ընկերների հորինուկները շարունակել:Կարողանում եմ դերերով կարդալ հեքիաթ:Ես գիտեմ, թե ինչու է երկինքը կապույտ,  ուսումնասիրել եմ Արեգակնային համակարգը, սովորել եմ մթնոլորտային տեղումների մասին: Գիտեմ չվող և ձմեռող թռչունների տեսակները: Ես համացանցից գտել եմ տեղեկություն Ամանորի մասին, թե  ինչպես են տոնում այն տարբեր երկրներում, ինչպես են տոնել հնում հայերը, ինչու են տոնական ծառը զարդարում ինչերով են զարդարում:

Ես մասնակցել եմ   ճամփորդություններին:Կարողանում եմ Googlle maps ծրագրով քարտեզագրել ճամփորդությունը: Այդպես մենք գտնում են ճամփորդության վայրը, հեռավորությունը և   տևողությունը:

Ես կարողանում եմ կերակրել մեր ագարակի կենդանիներին և չեմ վախենում:Կարող եմ օգտվել Ընկեր Մարգարիտայի բլոգից:Ես գիտեմ անվտանգության կանոնները:Կարողանում եմ պատասխանել հարցերին:Ես մասնակցել եմ Ամանորյա ծեսին,շարոց թաթղիկի ծեսին: Ես նաև մանագցել եմ ցուցահանդեսին:

Իմ բլոգի կարգերը՝

Մայրենի

Մաթեմատիկա

Ես և շրջակա աշխարհ

Անգլերեն

Ռուսերեն

 

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով